Heeft u een klacht?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en diensten. Wij werken daarom voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Bent u toch niet tevreden, dan kunt u dit bij ons melden door het invullen van onderstaand klachtenformulier. Wij bevestigen altijd de ontvangst van uw klacht en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling. We doen ons uiterste best binnen 10 werkdagen een inhoudelijk antwoord te geven. Mocht dat niet lukken, dan houden wij u tussentijds op de hoogte van wat er met uw klacht gebeurt.

Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, neemt u dan contact met ons op. Komt u er dan nog niet uit, dan staat het u altijd vrij om uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

De Geschillencommissie energie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Voor particulieren: degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/energie
Voor zakelijke klanten: degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/energie-zakelijk

Klacht naleving Gedragscode Slim Netbeheer

De netbeheerders in Nederland hebben gezamenlijk de gedragscode Slim Netbeheer opgesteld, hierin is afgesproken op welke manier meetgegevens gebruikt mogen worden voor onze taken. Deze gedragscode is in 2022 goedgekeurd door de Autoriteit Persoonsgegevens. Voor meer informatie, vragen of klachten over de gedragscode Slim Netbeheer ga naar de website van Netbeheer Nederland: Gedragscode Slim Netbeheer – Netbeheer Nederland.

Klachtenformulier

  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
    Toegestane bestanden (jpg, gif, png, pdf, doc, docx, xls, xlsx). Maximaal 5MB
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.